VIP GROUP

Monday, 2 April 2012

Apabila benda kecil diperbesarkan~ (episod 1)

Kecik hati gua bro...
Lu buat gua mcm sampah~
gua x pernah ade masalah dgn lu tp..
X kan pasal gua x bagi pasword lu dah jadi mcm nie..
Bro pasword gua barang pravicy gua x kan nk share dgn lu..
Gua dah bagi taw dah kt lu.. Gua tgh belayar.. Nnti klau gua dah habiz belayar gua buat laa untuk lu..
X kan pasal nk download game pown lu x puas hati dgn gua...
Tp gua lg terasa bila lu buat x nampak jea gua depan lu...
Password ak mana bole kongsi woii...!!!!
Malu gua bro...
Dgn budak2 laen lu salam...
Tp gua yg hulur tgn macam org bodoh lu bole buat x taw jea...
Hoii...!!!!!
X kan laa pasal pasword lu jd mcm nie..
Gua pown x paham laaa...
Kita nie dah laa duduk jauh..
Kawan2 nie ibarat adik beradik kita..
Tp x pee laaa...
Gua memang x de masalah dgn lu...
Tp perangai lu buat gua tersentap...
(bukan senang nak baca perangai seseorng... Tp bila perangai itu terbaca maka terunkap laa bertapa buruknya peragai jika x diubah menjadi matang)

No comments:

Post a Comment